Misja i polityka jakości

SYSTHERM powstał w 1988 r. i jest grupą spółek HVACR o zasięgu ogólnopolskim, posiadającą doświadczoną kadrę zatrudnioną w Poznaniu i siedmiu oddziałach.

Naszą misją jest promowanie najnowszych osiągnięć techniki światowej i ich wdrażanie z zachowaniem największej troski o zadowolenie klienta, a wyzwaniem jest budowanie wzajemnych przyjaznych relacji opartych na opiniach naszych odbiorców.

Traktujemy każdego Klienta wyjątkowo, nasz profesjonalizm i wieloletnie doświadczenie gwarantują wysoką jakość świadczonych usług w zakresie:

  • Projektowania i budowy komór chłodniczych oraz tuneli zamrażających, zapewniających efektywne działanie i niskie zużycie energii.
  • Projektowania, montażu i serwisu instalacji oraz urządzeń klimatyzacyjnych, grzewczych i chłodniczych oraz pomp ciepła spełniających wymagania klienta i uwarunkowania prawne.
  • Sprzedaży urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych, pomp ciepła oraz automatyki i materiałów montażowych oraz wysokiej jakości narzędzi specjalistycznych.
  • Prowadzenia specjalistycznych szkoleń z chłodnictwa, klimatyzacji, ogrzewnictwa i pomp ciepła dla projektantów, monterów i serwisantów.

Powyższe realizujemy w Systemie Zarządzania Jakością PN- ISO 9001:2008, jednocześnie zapewniamy spełnienie wymagań prawa, klienta oraz innych norm związanych z prowadzoną działalnością.

Nieustannie doskonalimy System Zarządzania Jakością zgodny z wymaganiami międzynarodowej normy IS09001:2008 dla realizacji następujących celów:
• rozszerzenie zakresu oferowanych usług;
• poprawa przepływu informacji wewnątrz organizacji i komunikacji z klientem;
• rozwój zaplecza technicznego;
• poprawa organizacji i warunków pracy;
• kwalifikacje i selektywny dobór dostawców;

Polityka jakości jest dorobkiem firmy i została zatwierdzona przez Prezesa Zarządu firmy, a wszyscy pracownicy znają i respektują jej założenia i cele.