Praca


Jesteśmy stale rozwijającą się firmą z ponad 35-letnim doświadczeniem i ugruntowaną pozycją na rynku klimatyzacji i chłodnictwa. Naszym największym kapitałem są ludzie, na co dzień pracujący w Centrali oraz Oddziałach Terenowych. Inwestujemy w rozwój naszych pracowników, umożliwiając im realizację własnej ścieżki kariery. Wierzymy, że osobiste sukcesy członków zespołu idą w parze ze wzrostem wartości całej organizacji.

Jeśli jesteś zainteresowana/y pracą, praktyką lub stażem w grupie SYSTHERM, wyślij swoje CV na adres e-mail: ajastrzebowska@systherm.pl lub aplikuj na aktualnie dostępne stanowiska.

Dołącz do jednej z najstarszych firm HVACR w Polsce i rozwijaj swoje umiejętności!

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowiska:


Specjalista ds. logistyki w dziale wsparcia sprzedaży HVAC

Miejsce pracy: Poznań
Numer referencyjny: STH-LOG-SP
  1. Zobacz szczegóły

    Główne zadania:

    • Organizacja i monitorowanie przesunięć towaru między magazynami i/lub oddziałami firmy
    • Kontrola stanów magazynowych i optymalizacja procesów magazynowania.
    •  Współpraca z działem sprzedaży w celu zapewnienia terminowych dostaw
    • Obsługa i koordynacja reklamacji jakościowych (gwarancyjnych) i transportowych urządzeń
    • Współpraca z dostawcami w zakresie realizacji zamówień i dostaw.
    • Prowadzenie dokumentacji związanej z przesunięciami towaru i reklamacjami
    • Współpraca z innymi działami w firmie w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi

    Kogo dokładnie szukamy?

    • Osób komunikatywnych, które lubią pracę z ludźmi i są dobrze zorganizowane – teren pracy to siedziba firmy i polega na stałej współpracy z dostawcami urządzeń oraz kolegami i koleżankami z działu, oczekujemy doskonałej organizacji czasu pracy i planowania
    • Osób ambitnych, chętnych do podejmowania wysiłku, nie zniechęcających się po pierwszych nieudanych próbach. Osób, którym nie brakuje pomysłów, samodzielnie poszukujących nowych rozwiązań, nastawionych na ciągły rozwój i naukę. Osób, które łatwo współpracują z innymi ludźmi, potrafią komunikować się słownie, unikając zbędnych informacji i stosując odpowiednie formy wypowiedzi
    • Wykształcenie minimum średnie (np. logistyka, administracja, techniczne)
    • Dokładność, sumienność i odpowiedzialność
    • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
    • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie atutem
    • Znajomość systemów ERP lub CRM będzie dodatkowym atutem
    • Znajomość branży w sektorze HVAC będzie dodatkowym atutem

    Co zyskuję rozpoczynając pracę w Systherm?

    • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku na podstawie umowy o pracę na pełen etat, przy stałych godzinach pracy
    • Premia roczna, uzależniona od osiąganych wyników
    • Dofinansowanie na święta Bożego Narodzenia
    • Prywatna opieka medyczna (po okresie próbnym)
    • Możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach
    • Zakupy pracownicze w preferencyjnych cenach
    • Imprezy integracyjne
    • Narzędzia pracy, także do celów prywatnych (komputer, smartfon)
    • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
    • Możliwość nauki języka angielskiego

Asystenta/asystentki ds. sprzedaży w dziale King of Balloons

Miejsce pracy: Poznań
Numer referencyjny: STH-KOB-AS
  1. Zobacz szczegóły

    Szukamy młodej, energicznej i kreatywnej osoby, która dołączy do naszego zespołu, specjalizującego w imporcie i dystrybucji helu i balonów.
    Jeśli lubisz pracę z ludźmi, nie boisz się wyzwań i masz smykałkę do mediów społecznościowych, to ogłoszenie jest dla Ciebie!

    Główne zadania:

    • Obsługa klientów w salonie sprzedaży (sprzedaż helu i balonów)
    • Wystawianie dokumentów sprzedażowych (obsługa kasy fiskalnej, terminala płatniczego)
    • Obsługa platform internetowych (Allegro, Empik itp.)
    • Przygotowywanie opisów i materiałów do wystawiania towarów na platformach internetowych (dokumentacja fotograficzna i podstawowa obróbka zdjęć produktów)
    • współpraca z poszczególnymi pionami/działami wewnątrz Grupy

    Wymagania:

    • Wykształcenie minimum średnie
    • Kreatywność i komunikatywność
    • Umiejętność obsługi komputera (w tym prostych programów graficznych)
    • Znajomość platform internetowych (Allegro, Empik, SM)
    • Znajomość języka angielskiego
    • Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole
    • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • Pakiet benefitów (na umowie o pracę): opieka medyczna dla Ciebie oraz możliwość rozszerzenia dla Twoich bliskich, karnet sportowy (zakup karnetu w atrakcyjnej cenie), ubezpieczenie grupowe, zakupy pracownicze po preferencyjnych cenach oraz imprezy integracyjne
    • Narzędzia pracy
    • Pracę z aktywnym wsparciem doświadczonych członków zespołu
    • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze i premie uzależnione od doświadczenia i osiąganych wyników
    • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Przedstawiciel regionalny ds. sprzedaży systemów klimatyzacji i pomp ciepła

Miejsce pracy: Białystok lub Koszalin lub Olsztyn
Numer referencyjny: STH-REG-PH
  1. Zobacz szczegóły

    Główne zadania:

    • bieżąca obsługa handlowo-techniczna w zakresie oferowanych produktów w oparciu o plan sprzedaży
    • aktywne działania na rzecz pozyskiwania nowych klientów biznesowych – budowanie sieci sprzedaży
    • skuteczne utrzymywanie relacji około sprzedażowych
    • nadzór nad podległymi ekspozycjami produktowymi i współtworzenie nowych punktów wystawowych we współpracy z działem marketingu
    • prowadzenie monitoringu inwestycji oraz działań konkurencji
    • bieżące raportowanie do centrali firmy

    Kogo dokładnie szukamy:

    • Osób z doświadczeniem handlowym w branży technicznej
    • Osób komunikatywnych, potrafiących rozwiązać problemy klientów dzięki zastosowaniu naszego produktu lub łańcucha produktów, umiejących doradzić i dobrać odpowiednie rozwiązanie.
    • Osób, które lubią pracę z ludźmi i są dobrze zorganizowane, teren pracy to podległy region wraz z placówką oddziału Systherm, w ramach pełnionych obowiązków częste wizyty u Klientów, współpraca z firmami instalacyjnymi, generalnymi wykonawcami oraz biurami projektowymi w regionie, dlatego też oczekujemy doskonałej organizacji czasu pracy i planowania oraz uprawnień do prowadzenia samochodu (czynne prawo jazdy kat. B).
    • Osób, które mają poczucie, że branża techniczna to jest właśnie ich branża, wynikające z wcześniejszego doświadczenia/wykształcenia w tym segmencie rynku albo np. z własnych zainteresowań.
    • Osób ambitnych, chętnych do podejmowania wysiłku, nie zniechęcających się po pierwszych nieudanych próbach. Osób, którym nie brakuje pomysłów, samodzielnie poszukujących nowych rozwiązań, nastawionych na ciągły rozwój i naukę. Osób, które łatwo współpracują z innymi ludźmi, potrafią komunikować się słownie, unikając zbędnych informacji i stosując odpowiednie formy wypowiedzi.

    Atuty dodatkowe:

    • znajomość programu Symfonia Handel
    • znajomość języka obcego

    Co zyskuję rozpoczynając pracę w Systherm?

    • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku na podstawie umowy o pracę na pełen etat, przy stałych godzinach pracy.
    • Pakiet benefitów: opieka medyczna dla Ciebie oraz możliwość rozszerzenia dla Twoich bliskich, karnet sportowy (zakup karnetu w atrakcyjnej cenie), ubezpieczenie grupowe, zakupy pracownicze po preferencyjnych cenach oraz imprezy integracyjne.
    • Narzędzia pracy, także do celów prywatnych (samochód, komputer, smartfon).
    • Pracę z aktywnym wsparciem Menedżerów Produktów i Kierowników działów handlowych
    • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze i premie uzależnione od osiąganych wyników.
    • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

    Organizacja procesu sprzedaży

    Regionalny przedstawiciel handlowy odpowiada za cały proces sprzedaży od pozyskania klienta, poprzez spotkania, dobór i prezentację produktów, negocjacje, sprzedaż, wprowadzenie zamówienia do systemu i opiekę posprzedażową. Praca z klientem oparta jest o bieżącą obsługę, systematyczne wizyty i doradztwo.

    Budowa działu handlowego

    Na czele działu handlowego stoją:

    Dyrektor ds. Handlu i Rozwoju, odpowiadający za tworzenie i spójność strategii sprzedażowej oraz procesów handlowych spółek należących do grupy, a także rozwój przedsiębiorstwa w wymiarze strukturalnym i ofertowym.

    Dyrektor Regionalny ds. Wsparcia Operacyjnego odpowiadający za administrację oddziału, organizację spotkań wewnątrzfirmowych oraz integracyjno-produktowych dla klientów oddziałów. Działania promocyjne w oddziałach. Bieżące sprawy oddziałów.

    Następnie działy handlowe działające w centrali oraz w oddziałach, zarządzane są przez Kierowników. Łącznie mamy 10 takich zespołów. Działy handlowe wspierane jest przez kolegów i koleżanki w centrali.

    Zatrudniamy ponad 120 pracowników, dla których raz w roku odbywają się spotkania integracyjne, dodatkowo w działach handlowych odbywają się spotkania szkoleniowe, produktowe, podsumowujące określone okresy sprzedaży, wyjazdy integracyjne z Klientami i inne.

    Do komunikacji wewnętrznej i wymiany informacji między pracownikami, służy sieć wewnętrzna.

Inżynier ds. wsparcia sprzedaży HVAC i logistyki

Miejsce pracy: Poznań
Numer referencyjny: STH-POZ-IWS
  1. Zobacz szczegóły

    Główne zadania:

    • wsparcie techniczne zespołu handlowego, dobór urządzeń i systemów klimatyzacyjnych, obsługa i koordynacja reklamacji jakościowych (gwarancyjnych) i transportowych urządzeń
    • kontrola stanów magazynowych i optymalizacja procesów magazynowania
    • współpraca z dostawcami w zakresie realizacji zamówień i dostaw
    • przygotowywanie dokumentacji logistycznej i magazynowej

    Kogo dokładnie szukamy?

    • Osób z wiedzą z branży w sektorze HVACR
    • Osób komunikatywnych – potrafiących rozwiązać problemy klientów dzięki zastosowaniu naszego produktu lub łańcucha produktów, umiejących doradzić i dobrać odpowiednie rozwiązanie.
    • Osób, które lubią pracę z ludźmi i są dobrze zorganizowane – teren pracy to siedziba firmy i polega na stałej współpracy z dostawcami urządzeń oraz kolegami i koleżankami z działu, oczekujemy doskonałej organizacji czasu pracy i planowania.
    • Osób, które mają poczucie, że branża techniczna to jest właśnie ich branża, wynikające z wcześniejszego doświadczenia w tym segmencie rynku albo np. z własnych zainteresowań.
    • Osób ambitnych, chętnych do podejmowania wysiłku, nie zniechęcających się po pierwszych nieudanych próbach. Osób, którym nie brakuje pomysłów, samodzielnie poszukujących nowych rozwiązań, nastawionych na ciągły rozwój i naukę. Osób, które łatwo współpracują z innymi ludźmi, potrafią komunikować się słownie, unikając zbędnych informacji i stosując odpowiednie formy wypowiedzi.

    Co zyskuję rozpoczynając pracę w Systherm?

    • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku na podstawie umowy o pracę na pełen etat, przy stałych godzinach pracy
    • premia roczna, uzależniona od osiąganych wyników
    • dofinansowanie na święta Bożego Narodzenia
    • prywatna opieka medyczna (po okresie próbnym)
    • możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach
    • zakupy pracownicze w preferencyjnych cenach
    • imprezy integracyjne
    • narzędzia pracy, także do celów prywatnych (komputer, smartfon)
    • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
    • możliwość nauki języka angielskiego
UWAGA:  
Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie cv z klauzulą ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres ajastrzebowska@systherm.pl 
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. 
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych: https://www.systherm.pl/polityka-prywatnosci/ 
Szkolenia HVACR dla Instalatorów