Praca


Jesteśmy stale rozwijającą się firmą z ponad 30-letnim doświadczeniem i ugruntowaną pozycją na rynku klimatyzacji i chłodnictwa. Naszym największym kapitałem są ludzie, na co dzień pracujący w Centrali oraz Oddziałach Terenowych. Inwestujemy w rozwój naszych pracowników, umożliwiając im realizację własnej ścieżki kariery. Wierzymy, że osobiste sukcesy członków zespołu idą w parze ze wzrostem wartości całej organizacji.

Jeśli jesteś zainteresowana/y pracą, praktyką lub stażem w grupie SYSTHERM, wyślij swoje CV na adres e-mail: rozwoj@systherm.pl lub aplikuj na aktualnie dostępne stanowiska.

Dołącz do jednej z najstarszych firm HVACR w Polsce i rozwijaj swoje umiejętności!

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowiska:


Doradca / Specjalista techniczno-handlowy HVACR (Poznań)

Miejsce pracy: Pozań
Numer referencyjny: STH-POZ-T/H-RI
  1. Zobacz szczegóły

    Główne zadania

    • Kompleksowa obsługa klientów na powierzonym terenie tzn. doradztwo techniczne i prezentacje produktowe, oferowanie rozwiązań dostosowanych do wymagań klienta oraz opieka posprzedażowa
    • Dbanie o rozwój swojego regionu poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz rozszerzanie asortymentu u istniejących klientów
    • Stały monitoring rynku branżowego
    • Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków
    • Realizacja postawionych planów sprzedażowych
    • Udział w wyjazdach służbowych: spotkania z Klientami, targi branżowe, wizyty w centrali
    • Bieżąca obsługa działu poprzez przyjmowanie zleceń, organizację montaży/serwisów u Klientów

    Kogo dokładnie szukamy?

    • Osób z doświadczeniem w branży technicznej HVACR
    • Osób komunikatywnych, które chcą być doradcami dla Klientów–potrafiących rozwiązać problemy klientów dzięki zastosowaniu naszego produktu lub łańcucha produktów, umiejących doradzić i dobrać odpowiednie rozwiązanie.
    • Osób, które lubią pracę z ludźmi i są dobrze zorganizowane –teren pracy to placówka oddziału, ale także wizyty u Klientów oraz współpraca z  firmami instalacyjnymi, generalnymi wykonawcami oraz biurami projektowymi w regionie, dlatego oczekujemy doskonałej organizacji czasu pracy i planowania oraz uprawnień do prowadzenia samochodu (czynne prawo jazdy kat. B).
    • Osób, które mają poczucie, że branża techniczna to jest właśnie ich branża, wynikające z wcześniejszego doświadczenia w tym segmencie albo np. z własnych zainteresowań

    Mile widziane:

    • Znajomość programu Symfonia Handel
    • Znajomość języka obcego

    Co zyskuję rozpoczynając pracę w Systherm?

    • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku na podstawie umowy o pracę na pełen etat, przy stałych godzinach pracy
    • Pakiet benefitów:
      • opieka medyczna dla Ciebie oraz możliwość rozszerzenia dla Twoich bliskich
      • karnet sportowy (zakup karnetu w atrakcyjnej cenie)
      • ubezpieczenie grupowe
      • zakupy pracownicze po preferencyjnych cenach
      • imprezy integracyjne
    • Narzędzia pracy, także do celów prywatnych (komputer, smartfon)
    • Pracę w doświadczonym zespole z aktywnym wsparciem Menedżerów Produktów i Kierowników Atrakcyjne wynagrodzenie: zasadnicze plus premie uzależnione od osiąganych wyników
    • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, liczne szkolenia

Doradca techniczno-handlowy HVACR (Koszalin)

Miejsce pracy: Koszalin
Numer referencyjny: STH-KOSZ-TECH/HAN
  1. Zobacz szczegóły

    Główne zadania

    • Kompleksowa obsługa klientów na powierzonym terenie tzn. doradztwo techniczne i prezentacje produktowe, oferowanie rozwiązań dostosowanych do wymagań klienta oraz opieka posprzedażowa.
    • Dbanie o rozwój swojego regionu poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz rozszerzanie asortymentu u istniejących klientów.
    • Stały monitoring rynku branżowego.
    • Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków
    • Realizacja postawionych planów sprzedażowych
    • Udział w wyjazdach służbowych: spotkania z Klientami, targi branżowe, wizyty w centrali.
    • Bieżąca obsługa oddziału w tym przyjmowanie i wydawanie towaru.

    Kogo dokładnie szukamy?

    • Osób z doświadczeniem handlowym – mile widziane w branży technicznej
    • Osób komunikatywnych, które chcą być doradcami dla Klientów–potrafiących rozwiązać problemy klientów dzięki zastosowaniu naszego produktu lub łańcucha produktów, umiejących doradzić i dobrać odpowiednie rozwiązanie.
    • Osób, które lubią pracę z ludźmi i są dobrze zorganizowane –teren pracy to placówka oddziału, ale także wizyty u Klientów oraz współpraca z  firmami instalacyjnymi, generalnymi wykonawcami oraz biurami projektowymi w regionie, dlatego oczekujemy doskonałej organizacji czasu pracy i planowania oraz uprawnień do prowadzenia samochodu (czynne prawo jazdy kat. B).
    • Osób, które mają poczucie, że branża techniczna to jest właśnie ich branża, wynikające z wcześniejszego doświadczenia w tym segmencie rynku albo np. z własnych zainteresowań.
    • Osób ambitnych, chętnych do podejmowania wysiłku, nie zniechęcających się po pierwszych nieudanych próbach. Osób, którym nie brakuje pomysłów, samodzielnie poszukujących nowych rozwiązań, nastawionych na ciągły rozwój i naukę. Osób, które łatwo współpracują z innymi ludźmi, potrafią komunikować się słownie, unikając zbędnych informacji i stosując odpowiednie formy wypowiedzi.

    Mile widziane:

    • Znajomość branży HVACR
    • znajomość programu Symfonia Handel
    • znajomość języka obcego

    Co zyskuję rozpoczynając pracę w Systherm?

    • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku na podstawie umowy o pracę na pełen etat, przy stałych godzinach pracy
    • Pakiet benefitów: opieka medyczna dla Ciebie oraz możliwość rozszerzenia dla Twoich bliskich, karnet sportowy (zakup karnetu w atrakcyjnej cenie), ubezpieczenie grupowe, zakupy pracownicze po preferencyjnych cenach oraz imprezy integracyjne.
    • Narzędzia pracy, także do celów prywatnych (komputer, smartfon ).
    • Pracę z aktywnym wsparciem Menedżerów Produktów i Kierowników działów handlowych
    • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze i premie uzależnione od osiąganych wyników
    • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

    Organizacja procesu wdrożenia doradcy techniczno – handlowego w Grupie Systherm?

    Cykl szkoleń / spotkań w Centrali, następnie tygodniowa wizyta w jednym z prężnie działających oddziałów firmy, w którym zapoznasz się ze specyfiką pracy w Oddziale.
    W następnej kolejności  wdrożenie przez Kierownika regionu (bezpośredniego przełożonego) w oddziale, który będzie docelowym miejscem pracy, po którym obejmiesz swój rejon pracy będziesz mógł wdrażać pozyskaną wiedzę.
    Podczas całego procesu wdrożenia możesz liczyć na pomoc swojego przełożonego oraz doświadczonych kolegów.
    W Grupie stawiamy na rozwój pracowników i podnoszenie ich kompetencji, a realizujemy je poprzez Indywidualne planowanie kariery.

    Organizacja procesu sprzedaży

    Doradca techniczno – handlowy odpowiada za cały proces sprzedaży od pozyskania klienta, poprzez spotkania, dobór i prezentację produktów, negocjacje, sprzedaż, wprowadzenie zamówienia do systemu i opiekę posprzedażową. Praca z klientem oparta jest o bieżącą obsługę, systematyczne wizyty i doradztwo.

    Budowa działu handlowego

    • Na czele  działu handlowego stoją:
      • Dyrektor ds. Handlu i Rozwoju, odpowiadający za tworzenie i spójność strategii sprzedażowej oraz procesów handlowych spółek należących do grupy, a także rozwój przedsiębiorstwa w wymiarze strukturalnym i ofertowym.
      • Dyrektor Regionalny ds. Wsparcia Operacyjnego  odpowiadający za administrację oddziału, organizację spotkań wewnątrzfirmowych oraz integracyjno-produktowych dla klientów oddziałów. Działania promocyjne w oddziałach. Bieżące sprawy oddziałów.
    • Następnie działy handlowe działające w centrali oraz w oddziałach, zarządzane są przez Kierowników. Łącznie mamy 10 takich zespołów. Działy handlowe wspierane jest przez kolegów i koleżanki w centrali.

    Zatrudniamy ponad 120 pracowników, dla których raz w roku odbywają się spotkania integracyjne, dodatkowo w działach handlowych odbywają się spotkania szkoleniowe, produktowe, podsumowujące określone okresy sprzedaży, wyjazdy integracyjne z Klientami i inne.
    Do komunikacji wewnętrznej i wymiany informacji między pracownikami, służy sieć wewnętrzna Intranet.

Doradca techniczno-handlowy HVACR (Katowice)

Miejsce pracy: Katowice
Numer referencyjny: STH-KAT-TECH/HAN
  1. Zobacz szczegóły

    Główne zadania

    • Kompleksowa obsługa klientów na powierzonym terenie tzn. doradztwo techniczne i prezentacje produktowe, oferowanie rozwiązań dostosowanych do wymagań klienta oraz opieka posprzedażowa.
    • Dbanie o rozwój swojego regionu poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz rozszerzanie asortymentu u istniejących klientów.
    • Stały monitoring rynku branżowego.
    • Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków
    • Realizacja postawionych planów sprzedażowych
    • Udział w wyjazdach służbowych: spotkania z Klientami, targi branżowe, wizyty w centrali.
    • Bieżąca obsługa oddziału w tym przyjmowanie i wydawanie towaru.

    Kogo dokładnie szukamy?

    • Osób z doświadczeniem handlowym – mile widziane w branży technicznej
    • Osób komunikatywnych, które chcą być doradcami dla Klientów–potrafiących rozwiązać problemy klientów dzięki zastosowaniu naszego produktu lub łańcucha produktów, umiejących doradzić i dobrać odpowiednie rozwiązanie.
    • Osób, które lubią pracę z ludźmi i są dobrze zorganizowane –teren pracy to placówka oddziału, ale także wizyty u Klientów oraz współpraca z  firmami instalacyjnymi, generalnymi wykonawcami oraz biurami projektowymi w regionie, dlatego oczekujemy doskonałej organizacji czasu pracy i planowania oraz uprawnień do prowadzenia samochodu (czynne prawo jazdy kat. B).
    • Osób, które mają poczucie, że branża techniczna to jest właśnie ich branża, wynikające z wcześniejszego doświadczenia w tym segmencie rynku albo np. z własnych zainteresowań.
    • Osób ambitnych, chętnych do podejmowania wysiłku, nie zniechęcających się po pierwszych nieudanych próbach. Osób, którym nie brakuje pomysłów, samodzielnie poszukujących nowych rozwiązań, nastawionych na ciągły rozwój i naukę. Osób, które łatwo współpracują z innymi ludźmi, potrafią komunikować się słownie, unikając zbędnych informacji i stosując odpowiednie formy wypowiedzi.

    Mile widziane:

    • Znajomość branży HVACR
    • znajomość programu Symfonia Handel
    • znajomość języka obcego

    Co zyskuję rozpoczynając pracę w Systherm?

    • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku na podstawie umowy o pracę na pełen etat, przy stałych godzinach pracy
    • Pakiet benefitów: opieka medyczna dla Ciebie oraz możliwość rozszerzenia dla Twoich bliskich, karnet sportowy (zakup karnetu w atrakcyjnej cenie), ubezpieczenie grupowe, zakupy pracownicze po preferencyjnych cenach oraz imprezy integracyjne.
    • Narzędzia pracy, także do celów prywatnych (komputer, smartfon ).
    • Pracę z aktywnym wsparciem Menedżerów Produktów i Kierowników działów handlowych
    • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze i premie uzależnione od osiąganych wyników
    • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

    Organizacja procesu wdrożenia doradcy techniczno – handlowego w Grupie Systherm?

    Cykl szkoleń / spotkań w Centrali, następnie tygodniowa wizyta w jednym z prężnie działających oddziałów firmy, w którym zapoznasz się ze specyfiką pracy w Oddziale.
    W następnej kolejności  wdrożenie przez Kierownika regionu (bezpośredniego przełożonego) w oddziale, który będzie docelowym miejscem pracy, po którym obejmiesz swój rejon pracy będziesz mógł wdrażać pozyskaną wiedzę.
    Podczas całego procesu wdrożenia możesz liczyć na pomoc swojego przełożonego oraz doświadczonych kolegów.
    W Grupie stawiamy na rozwój pracowników i podnoszenie ich kompetencji, a realizujemy je poprzez Indywidualne planowanie kariery.

    Organizacja procesu sprzedaży

    Doradca techniczno – handlowy odpowiada za cały proces sprzedaży od pozyskania klienta, poprzez spotkania, dobór i prezentację produktów, negocjacje, sprzedaż, wprowadzenie zamówienia do systemu i opiekę posprzedażową. Praca z klientem oparta jest o bieżącą obsługę, systematyczne wizyty i doradztwo.

    Budowa działu handlowego

    • Na czele  działu handlowego stoją:
      • Dyrektor ds. Handlu i Rozwoju, odpowiadający za tworzenie i spójność strategii sprzedażowej oraz procesów handlowych spółek należących do grupy, a także rozwój przedsiębiorstwa w wymiarze strukturalnym i ofertowym.
      • Dyrektor Regionalny ds. Wsparcia Operacyjnego  odpowiadający za administrację oddziału, organizację spotkań wewnątrzfirmowych oraz integracyjno-produktowych dla klientów oddziałów. Działania promocyjne w oddziałach. Bieżące sprawy oddziałów.
    • Następnie działy handlowe działające w centrali oraz w oddziałach, zarządzane są przez Kierowników. Łącznie mamy 10 takich zespołów. Działy handlowe wspierane jest przez kolegów i koleżanki w centrali.

    Zatrudniamy ponad 120 pracowników, dla których raz w roku odbywają się spotkania integracyjne, dodatkowo w działach handlowych odbywają się spotkania szkoleniowe, produktowe, podsumowujące określone okresy sprzedaży, wyjazdy integracyjne z Klientami i inne.
    Do komunikacji wewnętrznej i wymiany informacji między pracownikami, służy sieć wewnętrzna Intranet.

Asystent sprzedaży – Koszalin

Miejsce pracy: Koszalin
Numer referencyjny: STH-KOSZ-ASP
  1. Zobacz szczegóły

    Główne zadania

    • udział w procesie sprzedaży, wsparcie w bieżącej obsłudze Klienta i realizacji zamówień
    • obsługa magazynu (przyjmowanie i wydawanie towaru, gospodarka magazynowa), przy użyciu ręcznego wózka paletowego
    • uczestniczenie w przygotowywaniu ofert sprzedażowych
    • wykonywanie czynności biurowych z zastosowaniem urządzeń (komputer, drukarka, skaner itp.)

    Istotne umiejętności wymagane na tym stanowisku

    • komunikatywność, zaangażowanie w działaniu, pozytywne nastawienie
    • umiejętność pracy w zespole
    • odpowiedzialność i dokładność oraz dobra organizacja czasu pracy
    • szybkie przyswajanie wiedzy i chęć do podejmowania nowych wyzwań
    • znajomość obsługi urządzeń biurowych

    Mile widziane:

    • czynne prawo jazdy kat. B
    • znajomość branży
    • chęć podnoszenia kwalifikacji
    • znajomość języka obcego

    Co zyskuję rozpoczynając pracę w Systherm?

    • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku na podstawie umowy o pracę na pełny etat, przy stałych godzinach pracy
    • Pakiet benefitów: opieka medyczna dla Ciebie oraz możliwość dokupienia dla osób bliskich , karnet sportowy (zakup karnetu w atrakcyjnej cenie), ubezpieczenie grupowe, zakupy pracownicze po preferencyjnych cenach oraz imprezy integracyjne.
    • Narzędzia pracy, także do celów prywatnych (komputer, smartfon ).
    • Pracę z aktywnym wsparciem Menedżerów Produktów i Kierowników działów handlowych
    • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze i premie uzależnione od osiąganych wyników
    • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Asystent sprzedaży – Katowice

Miejsce pracy: Katowice
Numer referencyjny: STH-KAT-ASP
  1. Zobacz szczegóły

    Główne zadania

    • udział w procesie sprzedaży, wsparcie w bieżącej obsłudze Klienta i realizacji zamówień
    • obsługa magazynu (przyjmowanie i wydawanie towaru, gospodarka magazynowa), przy użyciu ręcznego wózka paletowego
    • uczestniczenie w przygotowywaniu ofert sprzedażowych
    • wykonywanie czynności biurowych z zastosowaniem urządzeń (komputer, drukarka, skaner itp.)

    Istotne umiejętności wymagane na tym stanowisku

    • komunikatywność, zaangażowanie w działaniu, pozytywne nastawienie
    • umiejętność pracy w zespole
    • odpowiedzialność i dokładność oraz dobra organizacja czasu pracy
    • szybkie przyswajanie wiedzy i chęć do podejmowania nowych wyzwań
    • znajomość obsługi urządzeń biurowych

    Mile widziane:

    • czynne prawo jazdy kat. B
    • znajomość branży
    • chęć podnoszenia kwalifikacji
    • znajomość języka obcego

    Co zyskuję rozpoczynając pracę w Systherm?

    • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku na podstawie umowy o pracę na pełny etat, przy stałych godzinach pracy
    • Pakiet benefitów: opieka medyczna dla Ciebie oraz możliwość dokupienia dla osób bliskich , karnet sportowy (zakup karnetu w atrakcyjnej cenie), ubezpieczenie grupowe, zakupy pracownicze po preferencyjnych cenach oraz imprezy integracyjne.
    • Narzędzia pracy, także do celów prywatnych (komputer, smartfon ).
    • Pracę z aktywnym wsparciem Menedżerów Produktów i Kierowników działów handlowych
    • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze i premie uzależnione od osiąganych wyników
    • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Pomocnik przy rozładunku kontenerów

Miejsce pracy: Poznań
Numer referencyjny: KOB-POZ-POM
  1. Zobacz szczegóły

    Opis stanowiska:

    • praca przy rozładunku kontenerów z towarem umieszczonym w kartonach (waga 1 kartonu maksymalnie 5kg) – praca dodatkowa w wybrane dni w miesiącu
    • praca od zaraz
    • lokalizacja: Poznań
    • praca przeważnie od 7:00-12:00 albo do ukończenia zlecenia

    Wymagania:

    • ukończone 18 lat
    • chęć do pracy, motywacja
    • umiejętność pracy w zespole
    • odpowiedzialność
    • dyspozycyjność

    Oferujemy:

    • pracę od zaraz
    • umowę zlecenie
    • stawka godzinowa: 20zł netto („na rękę”)

 Monter / serwisant branży HVAC instalacji wentylacji, klimatyzacji i chłodnictwa

Miejsce pracy: Poznań
Numer referencyjny: STH-POZ-MON
  1. Zobacz szczegóły

    Zakres obowiązków:

    • udział w montażach inwestycyjnych układów wentylacji, klimatyzacji i chłodnictwa
    • obsługa serwisowa,
    • wykonywanie napraw i przeglądów,
    • działania w ramach obsługi gwarancyjnej,
    • reagowanie na ewentualne usterki urządzeń,
    • opieka nad systemami objętymi stałą konserwacją

    Wymagania:

    • wykształcenie techniczne (min.średnie)
    • doświadczenie w obsłudze ( przeglądy, konserwacje, naprawy) klimatyzacji
    • umiejętność diagnostyki i naprawy urządzeń z branży HVAC
    • sumienność, punktualność, wysoka kultura osobista

    Dodatkowe atuty:

    • gotowość do podjęcia pracy w systemie jednozmianowym od zaraz
    • wiedza techniczna z zakresu układów klimatyzacji, wentylacji i chłodnictwa
    • umiejętność pracy w zespole
    • prawo jazdy kat. B
    • uprawnienia: świadectwo kwalifikacji F-gazowej oraz SEP do 1 kV

    Oferujemy:

    • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • możliwość rozwoju – szkolenia zawodowe
    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • wynagrodzenie odpowiadające doświadczeniu i zaangażowaniu oraz comiesięczne premie uznaniowe
    • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon służbowy, odzież robocza)
    • dodatkowe benefity: ubezpieczenie grupowe na życie, pakiet medyczny
UWAGA: Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie cv z klauzulą ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych: https://www.systherm.pl/polityka-prywatnosci/