Przedstawiciel handlowy
Zakres obowiązków:
- aktywne poszukiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami
- budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami
- raportowanie spotkań
- przygotowywanie ofert handlowych
- sprzedaż urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych oraz sprzedaż usług
Oczekiwania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 1 rok)
- wykształcenie min. średnie
- praktyczna znajomość technik sprzedaży
- znajomość obsługi komputera oraz pakietów biurowych (MS OFFICE)
- bardzo dobra organizacja pracy
- rzetelność, dokładność i uczciwość
- komunikatywność i kreatywność
- wysoka kultura osobista
- odporność na stres
- mile widziana znajomość branży
- aktualne orzeczenie o niepełnosprawności będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- pracę w stale rozwijającej się firmie z ponad 25 letnim stażem
- atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od zrealizowanych zadań
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- niezbędne narzędzia pracy
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
Miejsce pracy: Poznań i okolice
Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie CV z klauzulą ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: rozwoj@systherm.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.